هم‌زمان با فرا رسیدن «روز ملی حمل و نقل و رانندگان» مراسم گرامی داشت این روز در سالن کنفرانس باغ ملی گیاه شناسی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره شرکت ایسیکو، جمعی از معاونان، مدیران شرکت ایران‌خودرو، تعدادی از رانندگان و کارکنان برتر با رعایت اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزارشد.

به گزارش «روابط عمومی ایسیکو» در این مراسم حسین محمدی مدیر عامل این شرکت ضمن تبریک به تمامی همکاران و تلاشگران عرصه لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو گفت: حوزه لجستیک و حمل و نقل به عنوان پشتیبان فعالیت‌های تولیدی و تجاری نقش موثر و بنیادی را در تحقق رشد و رونق اقتصادی ایفا می‌کند.

مدیرعامل ایسیکو افزود: در حوزه صنعت خودرو شرکت ایسیکو به عنوان یک شرکت خدمات لجستیکی برای گروه صنعتی ایران‌خودرو توانسته است در سال جاری با رشد، توسعه و افزایش سطح لجستیک خود در حوزه‌های حمل و نقل، مهندسی و پشتیبانی لجستیک اقدامات قابل قبولی داشته باشد.

وی افزود: شرکت ایسیکو هجده ماه است که مأموریت خود را در راستای 3pl آغاز کرده است و طی این مدت توانسته است به دستاوردهای مهمی دست پیدا کند.

وی اضافه کرد: پس از ابلاغ طرح جامع لجستیک توسط مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به ایسیکو، این شرکت دو استراتژی کلان را مد نظر قرار داده است. نخست توانمندسازی به عنوان شرکت تخصصی لجستیکی و دوم توسعه بازار است.

محمدی اضافه کرد: در زمینه توانمندسازی به عنوان یک شرکت لجستیکی ? مگا پروژه تعریف شده است که این پروژه‌ها در کمیته راهبری شرکت ‌ایران‌خودرو به تصویب رسیده‌اند.

در ادامه محمدی با اشاره به حمایت همه جانبه دکتر مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در تحقق برنامه‌های حمل و نقل گفت: شرکت ایسیکو طی یک سال اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است از جمله؛ توسعه سیستم‌های مدیریت یکپارچه شامل اجرای سیستم حمل گردش پالت، نهایی شدن سیستم حمل روپا، استقرار سیستم حمل قطعه. علاوه بر این ها، اقدامات موثری در شرکت‌های زیرمجموعه نیز در حال انجام است که از جمله آن می‌توان به توسعه سایت آپرین و ساخت سوله سوم توسط شرکت سمندریل در این سایت اشاره کرد که با راه‌اندازی این سوله شاهد توسعه در انبار داری و بهره‌برداری آن توسط شرکت ساپکو خواهیم بود.

مدیرعامل ایسیکو در ادامه گفت: تسریع در ارایه خدمات برای ایسیکو امری مهم تلقی می‌شود، اما کاهش خسارت‌های ناشی از حمل، امنیت حمل و افزایش کیفیت خدمت از اولویت‌های مهم‌تر این شرکت محسوب می‌شود.

در بخشی از این مراسم مهندس بابک رحمانی عضو هیئت مدیره شرکت ایسیکو ضمن عرض تبریک به مناسبت روز  ملی حمل و نقل گفت: ?? آذرماه روزی است که به پاس خدمات ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور و آگاهی هرچه بیشتر جامعه با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران به عنوان روز ملی حمل و نقل انتخاب شده است.

در ادامه این مراسم مهندس محمد روهینا عضو هیئت مدیره شرکت ایسیکو با اشاره به تاریخچه روز ملی حمل و نقل و رانندگان، به ارائه شاخص عملکرد لجستیک در کشور ایران در طی سال‌های مختلف پرداخت و اذعان داشت: کشور ایران به واسطه موقعیت جغرافیایی می‌تواند در موضوع حمل و نقل سرآمد منطقه باشد.

در پایان این مراسم به تعدادی از شرکت‌های برتر پیمانکاری، رانندگان و فعالان برتر در حوزه حمل و نقل، لجستیک و ایاب و ذهاب، با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.


اسکرول به بالا