مجمع عمومی سالانه شرکت ایسیکو با حضور، قائم مقام معاونت مالی و اقتصادی ایران‌‌خودرو، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان و سهامداران ایسیکو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایسیکو، در ابتدای این مجمع که هجدهم خردادماه برگزار شد، عبدالعلی صالحی، قائم مقام معاونت مالی و اقتصادی شرکت ایران‌‌خودرو که به عنوان رئیس مجمع در این جلسه حضور داشت، ضمن قدردانی از عملکرد هیئت مدیره و کارکنان ایسیکو، گفت: این شرکت از جمله شرکت های موفق گروه صنعتی ایران خودرو است که با توجه به حجم بالای عملیات و توسعه بازار خود در خارج از گروه، موفق به دریافت گزارش مقبول از حسابرس مستقل شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ایسیکو در راستای اهداف و سیاست‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو است، بیان کرد: شرکت ایسیکو فعالیت‌ها و خدمات وسیعی دارد که برخی از آن‌ها مانند ایاب و ذهاب و تغذیه که به صورت روزانه انجام می‌شود برای تمامی کارکنان ایران‌خودرو مشهود و ملموس است.

حسین محمدی، مدیرعامل شرکت ایسیکو در ادامه این جلسه با ذکر این‌‌که ایسیکو با حمل به موقع قطعات و بدنه‌های مورد نیاز خطوط تولیدی شرکت ایران‌خودرو، وظیفه خود در تحقق اهداف و چشم‌انداز ایران‌خودرو را به درستی انجام می‌دهد، گفت: در تمام مراحل کاری، شاخص‌های کیفی و کمی حوزه حمل و نقل در نظر گرفته شده و به بهترین شکل عملیاتی می‌شوند.

در این جلسه پس از انتخاب رئیس، ناظر و دبیر مجمع، حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، پس از ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند ماه سال ۱۴۰۱، عملکرد مالی ایسیکو را مطابق با قوانین و استانداردهای حسابداری، مطلوب ارزیابی کرد.

در این جلسه گزارش هیئت مدیره شرکت به مجمع عمومی ارائه شد و ترازنامه و صورت‌های مالی منتهی به بیست و نهم اسفند ۱۴۰۱ به تصویب رسید. همچنین حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی ۱۴۰۲ تعیین و بازرس علی‌البدل انتخاب شدند. در پایان این مجمع روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت در سال ۱۴۰۲ انتخاب و درباره نحوه تقسیم سود شرکت و سایر موارد مطرح شده در جلسه تصمیم‌گیری شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا