شرکت ایسیکو  با ارائه طرح برگزیده در سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی ایسیکو، محی‌الدین تاجیک مدیر توسعه منابع انسانی با اعلام این خبر گفت: در این مراسم که روز پنجم اردیبهشت در سالن‌ همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شد از کاظم عشقی، امید پاداشی و امیر تودرباری شاغل در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ایسیکو به عنوان تهیه‌کنندگان طرح «ارائه مدل برآورد کمی و کیفی نیروی انسانی با تأکید بر حوزه‌های ستادی» به عنوان کار گروه نمونه سال ۱۴۰۲ با اهداء تندیس و لوح، تقدیر شد.

وی افزود: شرکت ایسیکو سال گذشته هفت طرح به جشنواره امتنان ارسال کرد که از میان آن‌ها، طرح «ارائه مدل برآورد کمی و کیفی نیروی انسانی با تأکید بر حوزه‌های ستادی» در میان آثار منتخب قرار گرفت.

غرفه ایسیکو در نمایشگاه امتنان                             

تاجیک با اشاره به این‌که در حاشیه همایش امتنان، نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های خودروسازی، صنعتی، فنی، پژوهشی، دانشگاهی و… استان تهران به مدت دو روز در محل شرکت ساپکو برگزار شد، گفت: ایسیکو نیز با مهم‌ترین دستاوردهای خود در این نمایشگاه حضور داشت.

مدیر توسعه منابع انسانی با ذکر این‌که در روز اول این نمایشگاه (چهارم اردیبهشت) از پیشنهادات برتر گروه صنعتی ایران‌خودرو تقدیر به ‌عمل آمد، افزود: چهار طرح متعلق به شرکت ایران‌خودرو و طرح «ارائه مدل برآورد کمی و کیفی نیروی انسانی با تأکید بر حوزه‌های ستادی» متعلق به ایسیکو بود. همچنین از شهاب عطایی شاغل در مدیریت توسعه منابع انسانی که سال گذشته طرح او با عنوان سامانه آزمون شایستگی در جشنواره امتنان برگزیده شده بود، قدردانی شد.

وی با اشاره به این‌که در روز اول نمایشگاه، دکتر علی اکبر مراد عباسی معاون توسعه منابع انسانی و آقای یونس مهدوی معاون خدمات فنی شرکت ایران‌خودرو از غرفه شرکت ایسیکو بازدید کردند، گفت: کارگروه نمونه شرکت ایسیکو درباره طرح برگزیده ایسیکو و بهمن صیاد جهان‌خواه از کارکنان مدیریت خدمات پشتیبانی لجستیک درباره طرح «کنترلر الکترونیکی سیستم حرکت» توضیحاتی را ارائه کردند.

تاجیک درباره شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه گفت: علاوه بر ایسیکو، شرکت‌های ایران‌خودرو، ساپکو، ایساکو، محورسازان، ایران‌خودرو خراسان، ایران‌خودرو دیزل، تات تأمین صنعت، نیوان پلیمر، آزمایشگاه عسل درمانی دانشگاه شهید بهشتی، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، مجتمع فنی تهران، امن پردازان سورنا، شیمی ساختمان آبادگران، ایرفو و الکتروصنعت قدرت در این نمایشگاه حضور داشتند. گفتنی است: بنا به اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، سال گذشته ۶۲۵ طرح در جشنواره امتنان ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۱۰ طرح توسط ارزیابان اداره کل تعاون، سازمان فنی و حرفه‌ای و وزارت صمت در سطح استان تهران مورد بازدید و ارزیابی قرارگرفت که در پایان ۱۱ پروژه و ۳۱ نفر در سطح استان تهران به عنوان برترین‌ها معرفی شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا