نخستین نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت ایسیکو و چهارمین همایش تقدیر از پیمانکاران برتر این شرکت روز چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه، همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تاسیس ایسیکو در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایسیکو، نخستین نمایشگاه دستاوردهای فناورانه با حضور دکتر خطیبی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ،کیانوش پورمجیب قائم مقام تامین و تولید، حسین محمدی مدیرعامل شرکت ایسیکو، علیرضا بخت‌آزما معاون تولید، شاهین صدری معاون تولید قطعات و مجموعه‌ها، عادل پیرمحمدی قائم مقام توسعه محصول کیفیت و پروژه‌ها، مهدی داداشی زین‌الدین قائم مقام هماهنگی و نظارت و دیگر قائم‌مقام‌ها و معاونان ایران‌خودرو و ایسیکو افتتاح شد. در این نمایشگاه شرکت ایسیکو به ارائه دستاوردهای فناورانه خود در  سامانه‌های سماک مسافر، حمل قطعه، پالت، محصول و همچنین قطعات ساخته شده پرداخت .

همچنین چهارمین همایش تقدیر از  برتر شرکت ایسیکو بعد از ظهر روز ۱۴ دی‌ ماه با حضور مدیرعامل ، معاونان ایسیکو و همچنین مدیران عامل  ۳۵ شرکت برتر برگزار شد.

مدیرعامل ایسیکو در بخشی از سخنان خود در این همایش گفت: در سه ماه پایانی سال بنا به  تعهداتی که شرکت ایران‌خودرو، مبنی بر افزایش تولید و تحویل خودرو به مشتری دارد، رسالت ایسیکو در حوزه‌های حمل قطعه،حمل بدنه و حمل محصول سنگین‌تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: از شرکای تجاری و پیمانکاران نیز انتظار می‌رود این شرکت‌ها در حوزه‌های فناورانه زیرساخت‌های خود را تقویت کنند و خود را رقیب یکدیگر ندانند، بلکه با یکدیگر همپوشانی داشته و همگی با هم در راستای هدف مشترک گروه صنعتی ایران‌خودرو حرکت کنند.

گفتنی است، در پایان همایش، تندیس ایسیکو و لوح تقدیر به پیمانکاران برتر اهدا شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا