شهاب عطایی شاغل در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ایسیکو به عنوان کارگر نمونه استان تهران در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ایسیکو، این شرکت سال گذشته شش طرح به سی و چهارمین جشنواره امتنان که هر ساله توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزار می‌شود، ارسال کرد که از میان آن‌ها، طرح شهاب عطایی از ایسیکو با عنوان “سامانه آزمون شایستگی” در میان آثار منتخب قرار گرفت. این طرح به لحاظ نوآوری، بومی بودن، کاهش هزینه و نیاز بازار کار نظر کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را جلب کرد.

این سامانه برای نخستین بار در ایران به صورت آنلاین، مهارت‌های نرم و دانش کاربردی کارجویان را سنجیده  و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد.

این سامانه متناسب با شرایط احراز مشاغل در ایران طراحی شده، سامانه آزمون شایستگی، سطح وسیعی از دانش تخصصی، مهارت‌های مورد نیاز، الگوهای رفتاری متناسب و با شغل متقاضی را اندازه‌گیری می‌کند.

از دیگر مزیت‌های رقابتی این سامانه، ارائه کارنامه جامع از متقاضیان یک شغل است که رتبه‌بندی سطح دانش، مهارت ‌ها و تطبیق ویژگی‌های فردی با شغل مورد نظر را شامل می‌شود.

گفتنی است، از میان یک هزار و ۸۷۱ نفر کارگر و کارگروه که سال گذشته در سی و چهارمین جشنواره امتنان، شرکت کردند، هفت کارگر و کارگروه از شرکت نفت پارس، پارس‌خودرو، سایپا، تهران‌شیمی، ایران‌یاسا، ایران‌خودرو و ایسیکو موفق به دریافت عنوان کارگر یا کارگروه نمونه در سطح استان تهران شدند.

سی و چهارمین جشنواره امتنان، ششم اردیبهشت ماه در شرکت ساپکو برگزار و از شهاب عطایی شاغل در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ایسیکو به عنوان یکی از کارگران نمونه استان تهران در سال ۱۴۰۱ تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است در آیین تقدیر از نخبگان سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ، فخاری استاندار تهران، ویس کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، سبحانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت تهران، جوهری فرماندار تهران، قائم مقام ها، معاونان، مدیران و مدیران عامل شرکت های برتر و کارگران حضور داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا