مقاله ایسیکو به عنوان برترین مقاله انتخاب شد

هشتمین کنفرانس بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین هم‌زمان با ایام ا… دهه فجر با مشارکت گروه صنعتی ایران خودرو و به همت انجمن لجستیک ایران در مرکز فرهنگی فدک برگزار شد .

 فراخوان برای ارایه مقالات و پروژه ها از طریق دبیرخانه همایش برای شرکت ها ارسال شد که ۴۵ مقاله و پروژه در حوزه های مختلف لجستیک دریافت  شد،  پس از بازنگری و داوری تعداد  ۱۸ مقاله در زمان برگزاری کنفرانس ارایه شد و  پس از بازبینی و ارزیابی مقالات ارایه شده توسط داوران، مقاله شرکت ایسیکو به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

در این همایش که با هدف ارائه دانش و تجربیات شرکت ها در قالب مقاله برگزارشد؛  مقاله شرکت ایسیکو با عنوان ارائه مدل میلک ران – کراس داک برای لجستیک رو به درون ایران خودرو توسط سید روح ا… یاسینی ،مسعود سلطانی و سید علیرضا هاشمی تهیه و ارائه شد .

یاسینی معاون مهندسی و مراکز لجستیکی شرکت ایسیکو در این خصوص گفت با توجه به اینکه ایسیکو به عنوان یک شرکت ۳pl  در گروه صنعتی ایران خودرو  فعال می باشد و طی سالیان گذشته موفق به کسب تجربیات و دستاوردهای خوبی  در حوزه لجستیک شده است این همایش فضای مناسبی برای ارائه گوشه ای از توانمندی های این شرکت بود .

وی افزود: از آنجایی که این همایش فرصت خوبی  برای کسب آگاهی از دستاوردهای به روز دیگر شرکت ها بود شرکت ایسیکو با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تجربی  لجستیکی خود در  این همایش حضور یافت .

گفتنی است این همایش در روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه با حضور گروه صنعتی ایران خودرو، سایپا و دبگر شرکت ها برگزار شد که پس از ارائه مقالات  شرکت های  خودرو ساز مقاله شرکت ایسیکو به عنوان مقاله برتر انتخاب و معرفی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا