مراسم جشن عید سعید غدیر خم، با حضور مدیران ارشد شرکت ایران‌خودرو، مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان ایسیکو در محوطه سایت سمند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایسیکو، در این مراسم که حسین محمدی مدیرعامل ایسیکو، جعفر سمیعی زفرقندی، مدیر حوزه مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو، یونس مهدوی، معاون خدمات فنی و علی اکبر مراد عباسی معاون توسعه منابع انسانی این شرکت نیز حضور داشتند، برنامه های مختلفی اجرا شد.

عید برادری

حسین محمدی در حاشیه این مراسم گفت: غدیر، عید بزرگ شیعیان است که در آن ولایت و پایه‌های حکومت اسلامی تبیین شده است. برگزاری جشن عید غدیر این پیام را به جهانیان مخابره می‌کند که هیچ چیز نمی‌تواند، عظمت اسلام و تشیع را تحت ‌الشعاع قرار دهد و از جامعیت آن بکاهد.

وی افزود: برگزاری باشکوه مراسم عید غدیر در شرکت ایسیکو همزمان با کل کشور باعث ترویج فضای معنوی شده و بهره‌وری و همکاری را ارتقاء می‌بخشد. 

قدردانی از برگزیدگان

 از نقاط قوت برگزاری جشن غدیر در ایسیکو، استفاده از توانمندی همکاران در زمینه هایی مانند اجراء موسیقی و استندآپ کمدی بود. در این مراسم ضیاء حسنی و وحیدرضا مرادی از کارکنان مدیریت حمل محصول و بدنه برای حاضران برنامه‌هایی را اجرا کردند. قدردانی از برگزیدگان مسابقات ورزشی، کارگر نمونه و پژوهشگران حوزه لجستیک از دیگر برنامه‌های جشن عید غدیر بود. در این مراسم با اهداء لوح از سید علیرضا هاشمی، پژوهشگر حوزه لجستیک قدردانی شد.

شهاب عطایی، کارگر نمونه نیز لوح تقدیر دریافت کرد. در بخش برگزیدگان ورزشی نیز به زهرا سبحان صدر (مقام سوم کشوری در رشته دو و میدانی)، سعید صادقی (صاحب مدال طلا در رشته کشتی فرنگی استان تهران)، امیرحسین انصاری(دارنده مدال طلا مسابقات جوانان اوراسیا در رشته پرس سینه)، امید موذنی (مقام اول شنای کارگری استان تهران)، مجید شوندی (مقام دوم بسکتبال کارگری استان تهران) و علی حاجی پروانه؛ نماینده تیم فوتسال ایسیکو (دارنده مقام سوم مسابقات کارگری استان تهران) لوح تقدیر اهدا شد.

گفتنی است در این مراسم صابر خراسانی، به اجرای مدیحه سرایی پرداخت، گروه تواشیح «امام رئوف» نیز برنامه هایی اجرا کردند و حجت الااسلام مصطفی کرمی درباره عید غدیر به سخنرانی پرداخت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا