قائم مقام تأمین و تولید و توسعه محصول شرکت ایرانخودرو روز چهارشنبه بیست و چهارم آبان ماه با حضور در شرکت ایسیکو از فعالیتها و فرآیندهای این شرکت بازدید کرد.

به گزارش کارآوا، علی شیخ‌زاده  قائم مقام تأمین و تولید و توسعه محصول شرکت ایران‌خودرو با حضور در شرکت ایسیکو ضمن بازدید از مدیریت‌های مختلف این شرکت در جریان عملکرد ایسیکو با سایت‌های تولیدی و همچنین فعالیت‌های درون و برون کارخانه‌ای تولید محصولات ایران‌خودرو قرار گرفت.

شیخ‌زاده با اشاره به اینکه هدف همه کارکنان اعتلای گروه صنعتی ایران‌خودرو است گفت: در این راستا ایسیکو به عنوان یک شرکت پشتیبان برای گروه عملکرد مطلوبی داشته است و با واگذاری لجستیک به این شرکت دستاوردهای خوبی را شاهد بوده‌ایم که بازخورد این فعالیت‌ها برای کلیه شرکت‌های گروه تاثیرگذار و محسوس است.

وی با اشاره به اینکه در طی چند سال اخیر کارهای با ارزشی در شرکت ایسیکو انجام شده است گفت: با اقدامات مثبتی که درحوزه های خدمات صنعتی و لجستیک صورت گرفته است این شرکت توانسته به جایگاه مهم و اصلی خود علی الخصوص شرکت تخصصی لجستیک دست یابد.

شیخ‌زاده افزود: ایسیکو یکی از حلقه‌های مهم زنجیره ارزش ایران‌خودرو است که نقش کلیدی در تأمین و تولید دارد که در سال‌های اخیر توانسته حوزه لجستیک ایران‌خودرو را پوشش دهد و خدمات مطلوبی را ارائه کند.

وی در پایان یادآور شد: ایسیکو می‌تواند گام‌های موثری را در ارائه خدمات خود طراحی و پیاده‌سازی کند که در آینده به عنوان یک شرکت الگو و مطرح در کشور فعالیت کرده و در راستای اهداف، استراتژی‌ها و تولید ایران‌خودرو نقش بسزایی داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا