ممیزی شخص ثالث سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ایسیکو با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت و ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایسیکو، حسین محمدی مدیرعامل این شرکت در جلسه افتتاحیه ممیزی، ضمن ارائه توضیحاتی از فعالیت‌ها و دستاوردهای ایسیکو گفت: پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه برای شرکت ایسیکو اهمیت دارد و از سال ۱۳۸۵ تا‌کنون این شرکت هر سال مورد ممیزی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حضور تیم ممیزان و بررسی دقیق آن‌ها به نفع شرکت است، گفت: دغدغه اصلی ما از پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه در ایسیکو فقط دریافت و تمدید گواهینامه نیست، بلکه هدف اصلی، پیاده‌سازی و اجرای استانداردهایی است که موجب ارتقاءکیفیت خدمات می‌شود.

محمدی افزود: پیاده‌سازی استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه در ایسیکو نهادینه شده و هم اکنون ۹۰ پروژه این شرکت، مطابق با استانداردهای (IMS) در حال رصد و پایش است.

مدیرعامل ایسیکو با اشاره به این‌که تبدیل شدن به بزرگترین شرکت ۳PL کشور، یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت است، تاکید کرد: یکی از راه‌های تحقق این هدف، استانداردسازی فرآیندها و افزایش کیفی خدمات است.

وی با بیان اینکه رعایت الزامات محیط‌زیستی برای ایسیکو یک اصل است، گفت: تمامی حوزه فعالیت‌های ایسیکو خصوصاً واحدهای خدمات‌ شهری و عمومی، ضایعات، ایمنی و بهداشت شرکت همیشه از استاندارد ISO14001:2015 به عنوان راهنما استفاده می‌کنند.

محمدی افزود: ایسیکو علاوه بر مدیریت ضایعات شرکت ایران‌خودرو، مدیریت پسماندهای عادی، صنعتی و بهداشتی این شرکت را نیز به عهده دارد که در این زمینه اقدامات ارزشمندی توسط مرکز نوآوری، مدیریت مزایده و فروش اقلام غیر مولد و شرکت خدمات پارک‌های صنعتی ایران‌خودرو صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: ارائه نقاط قوت و ضعف توسط ممیزان سبب افزایش کارآیی و راندمان شرکت، حذف فرآیندهای مازاد، کاهش هزینه، افزایش کیفیت و موفقیت در توسعه بازارهای خارج از گروه می‌شود.  

در جلسه اختتامیه، دکتر هومن محمدی سرممیز با اشاره به اینکه کارکنان شرکت ایسیکو در زمان ممیزی رفتار صادقانه‌ای داشتند، گفت: با توجه به گستردگی فعالیت‌های ایسیکو نقاط قوت زیادی در این شرکت مشاهده شد که از میان آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی اولین فرابارانداز خودرویی کشور، عملکرد مناسب مدیریت فناوری اطلاعات در تهیه نسخه پشتیبان اطلاعات (Back Up) و تدوین استراتژی‌های نوین و جامع اشاره کرد.

گفتنی است، جلسات ممیزی (IMS) به مدت سه روز از ۲۳ تا ۲۵ مهر برگزار شد که در این جلسات، چگونگی اجرای استانداردهای ISO14001:2015- ISO9001:2015 – ISO45001:2018  توسط نمایندگان شرکت آرین توف پاسارگاد بررسی و هر سه گواهینامه برای یک سال آینده ایسیکو تمدید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا