ممیزی مراقبتی شخص ثالث سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت ایسیکو با حضور مدیرعامل،مدیران این شرکت و ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی ایسیکو، جلسه ممیزی که با حضور دکتر هومن محمدی ، دکتر مهدی محمد قاسمی و مهندس محمدرضا اسکانی از شرکت آرین توف پاسارگاد و مهندس حسین محمدی مدیرعامل ایسیکو و جمعی از مدیران این شرکت در ۲۳ مهر برگزار شد، مدیر عامل ایسیکو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای حاصله در حوزه‌های مختلف ایسیکو گفت: حضور تیم ممیزان و بررسی دقیق انطباق‌ها و عدم انطباق‌ها به نفع شرکت خواهد بود و دریافت و تمدید گواهینامه ها در کنار اجرای استانداردهای این سیستم نیز می‌تواند راه‌گشای بسیاری از موانع و تسهیل کننده ضوابط سازمانی باشد.

وی افزود: پیاده‌سازی استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه در این شرکت  نهادینه شده است و هم اکنون ۹۰ پروژه در شرکت ایسیکو در حال انجام می‌باشد که تمامی آن‌ها مطابق با استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه رعایت می‌شود.

محمدی ادامه داد: رعایت الزامات محیط زیست در خدمات ایسیکو همواره مدنظر بوده است و سیستم مدیریت محیط زیست بر اساس استاندارد ISO14001:2015 به عنوان راهنما در خدمات‌ شهری و عمومی، ضایعات، ایمنی و بهداشت این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفتنی است، جلسات بازنگری IMS به مدت سه روز از ۲۳ تا ۲۵ مهر ادامه خواهد داشت که در این جلسات، چگونگی اجرای استانداردهایISO9001:2015 ،ISO45001:2018 ،ISO14001:2015  در ایسیکو توسط نمایندگان شرکت آرین توف پاسارگاد بررسی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا