یکشنبه بیست و هشتم آبان‌‌ماه، مدیرعامل و معاون توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران‌خودرو از شرکت ایسیکو بازدید کردند.

علیمردان عظیمی با حضور در جمع مدیران ایسیکو گفت: باید در تمامی فرآیندها شفافیت وجود داشته باشد، به طوری که همانند یک سیستم شیشه‌ای تمامی فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده برای همگان قابل رویت باشد.

به گزارش روابط عمومی ایسیکو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به شفاف‌سازی در برگزاری مزایده‌ها و مناقصه‌ها که در شرکت ایسیکو برگزار می‌شود، گفت: اصلاح و شفافیت در فرآیندها و فعالیت‌ها منجر به اعتماد و اطمینان خواهد شد که این موضوع یکی از اولویت‌های رضایت مشتری برای گروه است.

عظیمی در ادامه گفت: سعی کنیم هر کسی در هر جایگاه و محل خدمتی که حضور دارد، فرصت را غنیمت بشمارد و با تکیه بر دانش، تخصص و همت مضاعف، اثر مطلوب و ماندگاری از خود بر جای بگذارد.

همه فرآیندهای کاری به طور مستمر رصد می‌شود

مدیرعامل ایسیکو نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در شرکت ایسیکو گزارشی از فعالیت‌ها، دستاوردها و اقدامات انجام شده توسط این شرکت ارائه کرد و افزود: فعالیت‌های شرکت ایسیکو با بهره‌گیری از رهنمودهای مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو با شفافیت در راستای اهداف و استراتژی‌های ایران‌خودرو در حال انجام است و همه فرآیندهای کاری به طور منظم و مستمر رصد می‌شود.

حسین محمدی گفت: هدف ایسیکو، ارائه خدمات با کیفیت و رضایتمندی مشتری است، زیرا بر این باوریم بازخورد رضایت و اعتماد مشتری علاوه بر ایسیکو، بر تمامی شرکت‌های گروه تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا