شرکت ایسیکو در بیست و ششمین دوره همایش شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) رتبه دوم در گروه حمل و نقل و خدمات وابسته را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی ایسیکو، حمید بزرگی مدیر مهندسی سازمان و فرآیندهای ایسیکو با بیان خبر فوق گفت: این شرکت بعد از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در جایگاه دوم گروه حمل ونقل و خدمات وابسته کشور قرار گرفت و در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در بخش فروش و درآمد با ارتقاء شش رتبه، جایگاه ۱۴۵را از آن خود کرد.

بزرگی با اشاره به این‌که سومین سال متوالی است که ایسیکو موفق به کسب رتبه دوم گروه حمل و نقل شده، افزود: این موفقیت نشان دهنده برتری، توانمندی و مجهز بودن ایسیکو به تجهیرات کارآمد در حوزه حمل و نقل و لجستیک است که این شرکت را از سایر رقبا متمایز کرده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری همایش  IMI-100، شفاف سازی فضای کسب و کار و ایجاد فضای رقابتی بین شرکت‌های برتر ایران است، گفت: از آن‌جا که مبنای اولیه این رقابت میزان فروش شرکت‌ها است، حضور شرکت ایسیکو در این فهرست، برند این شرکت را ارتقاء داده و زمینه توسعه بازار ایسیکو را فراهم می‌سازد.

مدیر مهندسی سازمان و فرآیندهای ایسیکو با بیان این‌که رتبه‌بندی شرکت‌ها هر ساله بر اساس میزان فروش، عملکرد مالی شرکت‌ها و موسسات تجاری، ارزش افزوده، میزان دارایی، اشتغال‌زایی و سودآوری صورت می‌گیرد، گفت: رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی از سال ۱۳۷۷ از سوی سازمان مدیریت صنعتی آغاز شده و شرکت‌های برتر بر اساس ۲۸ شاخص ارزیابی و معرفی می‌شوند.

گفتنی است در بیست و ششمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران که با حضور مقامات عالی رتبه کشور دوم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی، سازمان‌ها و جمع کثیری از فعالان حوزه  صنعت، تولید و خدمات ۵۰۰ شرکت برتر کشور حضور داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا